22.12. 2011 Vianočná akadémia

22.12.2011 19:00

Vianočná akadémia je teda za nami.  Zanechala v nás neskutočne veľa emócií, mnohí  naši spolužiaci dokázali, že sa v nich skrýva oveľa viac, ako sme si doteraz mysleli. Chceme sa poďakovať všetkým zúčastneným za skvelú atmosféru a ešte raz zaželať celej „veľkej rodine našej školy“ krásne a požehnané Vianoce.

Pripájame niekoľko výrokov našich spolužiakov a učiteľov:

Som taká štastná, až sa mi plakať chce, naozaj. Som Vám vdačná za dnešný krásny deň- za vašu šikovnosť, kreativitu, obrovskuuuu pomoc...Celý čas na vás myslím a som vďačná Bohu a Vám za to, že sme dnes spolu urobili kus kráásnej práce, krásnej najmä pre srdcia tých, ktorí pozerali, ale aj pre tie naše, pre to moje určite. Ťažko sa mi bude odchádzať, ale krajší koniec som si nevedela ani predstaviť. Vďaka Vám!          Majka S.

Dnešok bol úplne skvelý :) bolo to krásne všetko ...    Majka L.

Úžasná atmosféra, skvelí ľudia, som fakt rád, že chodím práve do tejto školy...  Patrik M.

Myslim, že táto akadémia bola na riadne dobrej úrovni...som rada, že som mohla posledný krát moderovať tu najlepšiu akciu s tými najlepšími ľuďmi...... až moc ste mi všetci prirástli k srdcu.....           Aďka T.

Mega vec to bolo :-D , som rád že som bol :-      Jano K.

Decká, dnes ste boli fakt skvelé... Chcem Vám odovzdať pozdrav od všetkých zúčastnených učiteľov, ktorých ste dojali až k slzám. Je mi cťou s Vami pracovať a som fakt rada, že môžem byť Vašou súčasťou. Prajem Vám krásne Vianoce... Mám Vás rada :)         Karin K.

Pripájam sa k obdivovateľom, boli sme na vás takí pyšní, Vianoce vďaka vám začali...nech sa vám splnia aj tie osobné želania. Prajem krásne a požehnané sviatky...       Táňa R.

Ja som bola dojatá, koľko potenciálu sa skrýva v tých našich detičkách... pekné a božehnané Vianoce všetkým a ďakujem.  Andrea Š.

Nádherné a nežné. Urobili ste kus peknej roboty. Vďaka za zážitok.  Iveta B.

Ja umrem z vianočnej akadémie, už som sa dávno tak nenasmial :D a kúzelníci špica     Martin T.

Tak tak smiechu bolo veru ..ale tak bolo to špičkové a kúzelníci klobúk dole.     Jaro D.

Videospoty:
1.A
divadelný
ŽŠR
tanečníci

kúzelníci

fotky TU


 

—————

Späť